~ mizz whiskes stOry ~

~ mizz whiskes stOry ~

text gerak

hidup tak selalunye indah..nikmati saat indah sepuasnya..
.post { background: url(http://i400.photobucket.com/albums/pp85/simplyblogitbackgrounds/pinkdaisywildcirclesdivider.png?t=1265645271); background-repeat: no-repeat; background-position: bottom center; margin:.5em 0 1.5em; border-bottom:0px dotted $bordercolor; padding-bottom:5.5em; }

~ weekend yg sayu ~

yehaa!!!aku muLa aktif mengupdate blOg aku yg mcm hampeh ni..huduh je kOt..tp ni La satu2nye tmpt yg Leh aku bgtau perasaan aku..sO,ade aku kisah kLu ade Org xsuke?ade?mstla xde kan?huhuhuu..  td aku terbaca zOdiak aku kat majaLah media hiburan.antara kata2nye adaLah:

kamu berjiwa halus,gemarkan hal2 seni.namun,kamu sering sahaja menolak kehendak hati sendiri demi memuaskan hati Org lain.
hubungan cinta : elakkan pertengkaran
kewangan : sangat kritikal
kesihatan : berlebihan waktu tidur

tp 2 sume tipu!!!!!!!!!
sbb pe?sbb yg first : hbgn cinta?mn ade pakwe weh!!!!sbb secOnd : kewangan?alhamdullillah..setakat ni xdela sesak pOn..sbb third : kesihatan?aku ni kurang tdO taw x???
tp pasal statement berjiwa halus,maybe ye..aku ni mmg jiwa halus..sensitif maaa..mmg aku suka berkOrban klu aku rse 2 bOle gembirakan hati  Org lain~aku mmg mcm 2..sO?xde hal r..aku kental kOt..hahahaha..

No comments:

Post a Comment