~ mizz whiskes stOry ~

~ mizz whiskes stOry ~

text gerak

hidup tak selalunye indah..nikmati saat indah sepuasnya..
.post { background: url(http://i400.photobucket.com/albums/pp85/simplyblogitbackgrounds/pinkdaisywildcirclesdivider.png?t=1265645271); background-repeat: no-repeat; background-position: bottom center; margin:.5em 0 1.5em; border-bottom:0px dotted $bordercolor; padding-bottom:5.5em; }

~ menyayangi x bererti memiliki~

apeLa nk jdi ngn manusia skg ni..xdpt nk beza syg n cinta..plik tOl r..nk kate aku ni muda xla tp aku taw beza sume bende alah 2...weh,bOle x di ajar cara2 untuk membezakan perkara yg bOle menyentuh prasaan..atau buat buku n jual kt pasaran..muahahaha..sedey kOt..paling2 aku xsuka klu lebeykan Org lain dr family Xpecially parents..aku syg parents aku ketat2 wlupOn pd zahirnya aku xmembesar ngn diOrg..tp 2 yg ajar aku cara hargai  bOth Of them dgn lebey better lg..hahahah...merepek suda aku ni~ade Org kate cOuple is better than single..btl ke?tp klu cOuple tp serabut baik single..sO,single is better than cOuple?hurm,masing2 ngn pandangan sendiri..pemikiran kite xsame beb..lain kpale len yg kite fikir..sO,xkn nk paksa Org fOllOw kite plak?aku memg xde hak untuk tentukan hdup Org tp aku leh janji aku leh jd pendengar yang baik n  penasihat yg berguna..insyaallah..huhuhuhu..em,knpLa aku ni asik tOuching jer...mgkn sbb aku geram>stress?huhuhuhuh..esOk aku harap lg bgus dr arini..em,satu lg..bgus ke skandal2 ni?aku bkn nk ckp apela..tp bukan ke Org kate setia 2 lg bgus dr skandal2..sbb da tentu2 skandal 2 xakn diterima Org sekeliling..hurm,mcm2 perangai tOl...kLaka tOl klu di ingt blik..hey mOm n dad,miss u sO much la!!!!!dOne 4 tOday~

No comments:

Post a Comment