~ mizz whiskes stOry ~

~ mizz whiskes stOry ~

text gerak

hidup tak selalunye indah..nikmati saat indah sepuasnya..
.post { background: url(http://i400.photobucket.com/albums/pp85/simplyblogitbackgrounds/pinkdaisywildcirclesdivider.png?t=1265645271); background-repeat: no-repeat; background-position: bottom center; margin:.5em 0 1.5em; border-bottom:0px dotted $bordercolor; padding-bottom:5.5em; }

~ menjadi wakiL untuk yang terasa ~

dear whiskes,
da lama aku xjenguk kau...em,xprasan fOllOwer da bertambah wlupOn 2 ke 3 Org.
.xde sape yg aku leh kOngsikan ape yg aku rase skrg..
sedey,tOuching,bengang,marah..xde sape yg nk fhm ape yg aku rasa...
sume xnk mengalah..sape yg xnk brubah ke arah lbey baik?sume Org nk..
aku pOn nk..tp sape yg nk ade kt beLah aku??aku ni kan panas baran,cepat mlenting..
aku cuma mewakilkan perasaan Org sekeliling aku..yg terasa hati tp xnk menegur..
smp biLA?smp bila2?huh!!!!aku da xlaratla...kite kne saling tgur menegur...
kdg2 kite xprasan kite da sakitkan hati Org lain..aku pOn ngaku yg aku sndr kdg2 silap..tp keadaan kite xsama..lain sama skli..sbb hati kite pOn lain2..xde share2..
msing2 ade cara nk setelkan masaLah..
aku?aku perlukan kwn yg memahami n tempat yg tenang..ade ke yg sudi???



tenangkanlah hatiku....

No comments:

Post a Comment