~ mizz whiskes stOry ~

~ mizz whiskes stOry ~

text gerak

hidup tak selalunye indah..nikmati saat indah sepuasnya..
.post { background: url(http://i400.photobucket.com/albums/pp85/simplyblogitbackgrounds/pinkdaisywildcirclesdivider.png?t=1265645271); background-repeat: no-repeat; background-position: bottom center; margin:.5em 0 1.5em; border-bottom:0px dotted $bordercolor; padding-bottom:5.5em; }

~ saya jadi NENEK pada usia 25thun ~

NENEK??
klu sebut jer perkataan 2 Org mst imagine yg sOmeOne yg da Old2 skOOL+beruban+da ade kedut2 mcm baju baru basuh(act xsebenarnya)..hahahah
~mula r 2 nk merapu..Ok2,disebabkan agak lama aku xupdate blOg aku yg super duper bLurrrrrrr ni,
aku mulakan ngn entry baru~aku baru jdi "nenek" smlm!!!!
yeay!!!!akhirnya..dpt 2 "cucu"..mmg super duper best!!teruja!!kesian "anak pOmpuan" aku..
sakit gamaknye..asal aku g jenguk dia jer,mendayu2 suara dia mcm tgh nyanyi lagu nasyid ~
 yeLa,muda2 da ade baby~tp aku fhm n aku akn jaga dia sebaik mgkin..
sebenarnya klu ikutkan ade 3 "baby" tp disebabkan ALLAH lg sayangkan baby 2,umur dia xpanjg..meninggal sebaik dilahirkan..sebak aku.
.tp xpe,2 "cucu" ni pOn da cukup cOmel ntk menghepikan family aku...kat cni aku attach skt gmbr diOrg~
tp xleh bnyk2,maklumla penat "bersalin" xilg lg..







No comments:

Post a Comment