~ mizz whiskes stOry ~

~ mizz whiskes stOry ~

text gerak

hidup tak selalunye indah..nikmati saat indah sepuasnya..
.post { background: url(http://i400.photobucket.com/albums/pp85/simplyblogitbackgrounds/pinkdaisywildcirclesdivider.png?t=1265645271); background-repeat: no-repeat; background-position: bottom center; margin:.5em 0 1.5em; border-bottom:0px dotted $bordercolor; padding-bottom:5.5em; }

~ faLLing again (✿ ♥‿♥) ~

mamat ni xdeLa ensem sgt tp sikap dia yg suka knekan aku tiap kLi dia dtg mmbuatkn aku faLLing again.(✿ ♥‿♥) kLaka kan?td biLa aku tringt kt dia,xsmp bpe jam dia dtg ngn buku 3 kOtak..agreement kOt..huhhuu..pdhaL mse cuti xdeLa pLak ingt kt dia..aLa,prasaan ni akn iLg ngn keterperasanan aku ni scra perLahan2..apeLa...cite dOngeng ni stiLL ikOt aku smp skg...xpnh iLg..huhuhuhuhu..minah prasan tOL aku ni...enOugh Ok!!!!ENOUGH!!

No comments:

Post a Comment